"Всички нюанси лилаво" от Елизабет Крафт и Шея Олсън

Списъкът с цели на Шарлот:

Да имам висок успех.
Да ме приемат в Станфорд.
Да накарам баба ми да се гордее с мен.
Да следвам своя път неотклонно и да не допусна грешките на майка си и сестра си е основната ми цел. Мъжете, любовта и ... сексът объркаха живота им напълно. Аз няма да допусна това да се случи и с мен.

Но това беше преди Тейт. Преди най-известната поп звезда на планетата да влезе в живота ми. Преди частните самолети, тайните срещи и песните, написани специално за мен.

Има толкова неща, които не знам. Защо се е отказал от музиката? Къде изчезва, когато не сме заедно? Какво тъмно минало крие? Но когато ме целуне, бъдещето изглежда адски далечно. И сега... вече не съм сигурна какво искам.

Страст. Желание. Саможертва. Понякога трябва да си склонен да рискуваш всичко.

Списъкът с цели на Тейт:
Шарлот


Прочетох книгата още началото на месеца и доста се чудех дали да напиша ревю на тази книга, защото тя не ме впечатли толкова, колкото смятах. Смятам да започна с положителните неща в тази книга или по-просто казано: нещата, които на мен ми харесаха.
  • Лос Анджелис
Харесвам този град от много време и винаги си умирам от кеф, когато някоя в някоя книга действието се развива в Ел Ей. Мога да кажа, че авторките доста добре бяха успели да опишат Лос Анджелис - от пустите улички до оживените места с ярка светлина и хора, дебнещи да срещнат някоя известна личност.
  • Целта на Шарлот
Много харесах, че Шарлот се целеше в точно четири неща. Радвам се, че почти нищо не я разсейваше, разбира се с едно, единствено изключение, но за това ще кажа по-нататък. В днешно време често срещано е да видим самотна майка, с дете на ръце. И Шарлот много добре го знаеше и затова не искаше да стане като баба си, майка си и сестра си, но съдбата обича да прави изненади на тези хора, които най-малко го очакват.
  • Светът на известните 
Обожавам филми, сериали или книги, в които мога да зърна светът на известните личности, защото така можеш да опознаеш един коренно различен свят, от този когото познаваш. Харесах, че имах тази възможност, колкото и малка да бе тя.
  • Романтичните моменти
Все пак това е романтична книга. Обожавах моментите, в които Тейт изненадваше Шарлот. Беше толкова сладък и точно в тези моменти се размечтавах и аз някой ден да открия такова момче....

И въпреки всички тези неща, които харесах имаше и две-три, които за съжаление не харесах.
  • Бързото действие
Бързото влюбване между героите. Знам, че има хора, които се влюбват от пръв поглед, но това е рядко срещано и когато го видя в някоя книга ме обзема някакво чувство. Не знам какво е то, просто усещам, че книгата няма да ми хареса, но в някои книги бързото влюбване ми харесва, но за съжаление в тази не го харесах.
  • Захвърлянето на целите на Шарлот
Както казах по-горе харесах идеята на Шарлот да бъде различна и да се стреми в професионалният си живот. В началото на книгата беше точно така, но ето че идва Тейт и Шарлот започва да мисли за съвсем различни неща и остава целите си на заден план, за да бъде с Тейт. Не ме разбирайте погрешно, обожавам когато двама души се влюбат един в друг, но не и когато влюбването на даденият ни главен герой е на заден план и изведнъж става една единствена цел. 


Сега като се замисля това са единствените неща, които не харесах в тази книга, но това беше достатъчно, за да ме накара да не искам да я прочитам отново. И все пак това е моето мнение. Ако вас не ви интересуват последните две точки нищо не ви пречи да прочетете тази книга и да ѝ се наследите до последната страничка.

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар